SOG.2023.142

Het team

Ons team bestaat uit betrokken, ijzersterke leerkrachten en ondersteuners. Allemaal mensen met hart voor onze leerlingen.

Blijven leren

Niet alleen de kinderen leren veel op Samen Onderweg! Ook het team blijft zich ontwikkelen. We volgen bijscholing om elk kind het beste onderwijs te kunnen geven.

Quotes vanuit het team:

• Ik ben er voor de kinderen!
  • Voor al mijn leerlingen waarvoor ik het verschil kan maken, doe ik dit werk.
  • Mijn werk is zoveel meer dan lesgeven!
  • Het mooiste is om de kinderen te zien groeien! :)
  • Het is een genot om als juf een bijdrage te leveren aan de sociale en cognitieve ontwikkeling van de kinderen.
  • Ieder kind is uniek. Dat maakt werk als juf tot een waardevol beroep!
  • Ik doe het voor die blik in de ogen van een kind dat iets geleerd heeft wat het eerder nog niet kon.
  • Ik ben leerkracht om de nieuwsgierigheid van de leerlingen te prikkelen en te genieten van wie ze zijn en wat ze leren.
  • Ik trakteer de kinderen naast alle schoollessen ’s ochtends nog eventjes op voetballes :)
  • Leerlingen helpen op het gebied van onderwijs, daar word ik blij van!